Kinderfasnacht Birr
Samstag, 28. Januar 2017

Bi strahlendem Wetter hei mir d Fahrt nach Birr unger d Räder gno.

Im Car inne hets no es paar cooli Features gha, es hette bis zu 10 Persone glichzytig ufs WC chönne, aber das hett sich denn am Schluss niemert s getraut….

Voll motiviert si mir denn in Birr acho und hei ufemen chline Plätzli dörfe voremene motivierte Publikums spiele.
Denn hei mir euis mit Bier und Hotdogs verpflegt und si denn mit em Car witer irgendwo ane vor es Restaurant.
Dört inne hets au Lüüt gha, aber im Grosse und Ganze hei mir für d Gugge gspielt wo vor euis gspielt het und für die wo nach euis gspielt hei…

Denn sie mir witer in d Turnhalle und heit dört zämme als Verein e lustige Obe verbrocht und hei mit de andere Guggene e riese Fescht gha… Mir si langsam aber sicher parat.. D FASNACHT CHA CHO!!!!!

D Föteli fingsch do!